Ohjelmat rakennetaan yksilöidysti yritysten ja osallistujien tarpeita silmälläpitäen.
Tavoitteena on saada tasokkaan ja laadukkaan ohjelmiston avulla tehokasta hyötyä kaikille, onpa koulutettava missä tahansa tehtävässä organisaatiossa. Onnistunut ”myyntitapahtuman”, asiakaspalvelun kokonaisuus ja sen merkitys pitkäaikaisiin suhteisiin käydään läpi ihmissuhdetaitojen ja erilaisten persoonallisuuksien voimavarojen kautta, body language`a unohtamatta.
Myyntitekniikkaakin käsitellään, mutta se on vain yksi osa suurta kokonaisuutta. Valmennustapahtumien toteutusapuna käytetään visuaalisia esityksiä, ryhmätöitä, videoharjoitteita, keskustelujaksoja ja kuvaavia esimerkkejä sekä kokemuksia käytännön elämästä päivittäisessä työssä.
Konsultoimme asiakkaitamme liikkeenjohdon toiminnoissa. Erikoisalueinamme ovat organisaation toimivuus ja ihmissuhteet, sekä myyntiin ja markkinointiin liittyvät osa-alueet.
Teemme myös asiakastyytyväisyystutkimuksia, –haastatteluja ja niiden analysointia.
Pyydä tarjous!
• Konsultti, yritysvalmentaja
• Yrittäjänä yli 30 vuoden ajan.
• Suomen Kurssipalvelu Oy, valmentajana 1990-95
• Puhe- ja esiintymistaidon kouluttajana
• Asiakaspalvelu- ja myyntikoulutusta
• Autoalan jälkimarkkinoinnin työyhteisö- ja asiakaspalvelukoulutusta yli 10 v.
• Autoalalla 28 v.
• Materiaalisuunnittelu - Saab-Valmet
• Markkinointipäällikkö/Vaihtoautot - Suomen GM
• Myyntijohtaja - Metro-Auto Oy
• Yritysmyynti/Osastopäällikkö - Oy Veho Ab
• Yksityisyrittäjänä 15 v.
• Asiakaspalvelu- ja myyntikoulutusta 8 v.
• Insinööri (AMK, 2007)
• Tekniikan ammatti- ja erikoisammattitutkintojen kouluttajana vuodesta 2010
• Näyttötutkintojen vastaanottajana
• Projekti- ja osaprojektipäällikkönä
• Käyttöönottoinsinöörinä